02.04.2019 Դաս.6 Թեմա՝ Բազմություններ

Առաջադրանքներ՝
1.Գտիր AUB; AՈB
ա/A={0;1; 2; 3;4;5} B={ 3;4;5;6;7}

AUB={0,1,2,3,4,5,6,7}

AՈB={3,4,5}
բ/A={-1; -2; -3;13}  B={-11; -2; 31;60;800}

AUB={-1,-2,-3,13,-11, 31,60,800}

AՈB={-2}

2. Գրիր երկու բազմություններ՝A; B այնպես որ
ա/ նրանց հատումը լինի դատարկ բազմություն:

A={0,2,3,4} B={,1,5,6,7}

AUB={0,2,3,4,1,5,6,7}

AՈB={Դատարկ Բազմություն}
բ/նրանց հատումը կազմված լինի  մեկ տարրից:

A={1,2,4,7} B={0,3,4,6}

AUB={1,2,4,7,0,3,6}

AՈB={4}

3. Գիտական մասնաժողովի բոլոր մասնակիցները խոսում էին անգլերեն կամ ռուսերեն: 41 հոգի  խոսում էին անգլերեն,  56՝ ռուսերեն,  22-ը և անգլերեն, և ռուսերեն: Որոշեք  մասնաժողովի մասնակիցների  թիվը:

41-22=19

56-22=34

19+34=53 (մասնաժողովի մասնակիցներ)

4. Դասարանի 31 աշակերտներից  21– ը ցանկություն է հայտնել սովորել անգլերեն,  18ը՝գերմաներեն:

  • Քանի᷆ աշակերտ է ցանկություն հայտնել սովորել և՛անգլերեն ,և՛գերմաներեն:

21+18=39

39-31=8

  • Քանի᷆ աշակերտ է ցանկանում սովորել միայն գերմաներեն:

18-8=10

  • Քանի᷆ աշակերտ է ցանկանում սովորե լմիայն անգլերեն:

21-8=13

Թողնել մեկնաբանություն