Առաջադրանքներ՝
1.Գտիր AUB; AՈB
ա/A={0;1; 2; 3;4;5} B={ 3;4;5;6;7}
AUB={0,1,2,3,4,5,6,7}
AՈB={3,4,5}
բ/A={-1; -2; -3;13} B={-11; -2; 31;60;800}
AUB={-1,-2,-3,13,-11, 31,60,800}
AՈB={-2}
2. Գրիր երկու բազմություններ՝A; B այնպես որ
ա/ նրանց հատումը լինի դատարկ բազմություն:
A={0,2,3,4} B={,1,5,6,7}
AUB={0,2,3,4,1,5,6,7}
AՈB={Դատարկ Բազմություն}
բ/նրանց հատումը կազմված լինի մեկ տարրից:
A={1,2,4,7} B={0,3,4,6}
AUB={1,2,4,7,0,3,6}
AՈB={4}
3. Գիտական մասնաժողովի բոլոր մասնակիցները խոսում էին անգլերեն կամ ռուսերեն: 41 հոգի խոսում էին անգլերեն, 56՝ ռուսերեն, 22-ը և անգլերեն, և ռուսերեն: Որոշեք մասնաժողովի մասնակիցների թիվը:
41-22=19
56-22=34
19+34=53 (մասնաժողովի մասնակիցներ)
4. Դասարանի 31 աշակերտներից 21– ը ցանկություն է հայտնել սովորել անգլերեն, 18–ը՝գերմաներեն:
- Քանի᷆ աշակերտ է ցանկություն հայտնել սովորել և՛անգլերեն ,և՛գերմաներեն:
21+18=39
39-31=8
- Քանի᷆ աշակերտ է ցանկանում սովորել միայն գերմաներեն:
18-8=10
- Քանի᷆ աշակերտ է ցանկանում սովորե լմիայն անգլերեն:
21-8=13